Gata..

August 10, 2006

.. am poluat suficient blogosfera. De acum voi fi atat de serios cat imi va permite natura mea joviala. So… ma cheama cum ziceam mai devreme, dar nu mai am 18 ani si nu vreau sa devin fotomodel de succes. Ma ocupez cu webul si lucrez aici, dar va fi foarte putin vorba despre asta pe NoExcuses (pe ionutul de la servici il puteti intalni aici). 

Despre ce va fi vorba:
In putinul timp liber imi place sa fotografiez, iar blogul asta va avea multe clisee fotografice despre care sper sa nu fie clisee fotografice. Avertizez totusi ca sunt cu lamaita in ale fotografiei, asa ca suportati-ma (sau nu).
Tot la capitolul fotografie, pe langa incercarile mele voi mai vorbi si despre reusitele altora, mai apti, mai batrani, si uneori chiar mai morti decat mine.

In afara de fotografie, va fi vorba despre orice chestie imi trece mie prin cap si consider ca merita impartasita. De obicei imi trec prin cap, fara vreo regula anume, chestii mai ruginite sau mai stralucitoare, mai groase sau mai subtiri, mai spiralate sau mai drepte.  

io

One Response to “Gata..”

  1. Just me... Says:

    Recunosc ca am inceput sa citesc invers blog-urile tale, primul chiar trebuia postat pe mirc, no offence, cat despre restul, imi place acelasi lucru ca si tie, doar ca un pic diferit, fotografia. Zic diferit ptr. ca se poate spune ca eu le „stric”, adica, pur si simplu iau fotografii si le modific in diferite programe de editare foto, pana iese un feeling de acolo, in general un feeling al meu cu care ma identific. Daca poza nu e buna, nu scump facuta ci bine acuta, nu are valoare din start si nu imi trezeste nici un sentiment k sa o duc la extrem. deci, in final ai dreptate cu urmatoarele blog-uri. Keep up the good work. I’ll be back :))


Lasă un răspuns

