„The consumer isn’t a moron; she is your wife.” – David Ogilvy

August 23, 2006

Iubesc copy-urile inteligente, si ma inclin in fata celor care le produc. Dar nu pot sa nu zambesc atunci cand televizorul meu in surdina imi disturba cu un calup publicitar de toata jena pacea pe care o gasesc in macelarirea unei hoarde de orci. Pun pauza, ma sterg pe fata de sange si postez.
Iata ce au auzit urechile mele de nightelf (si pentru ca tocmai am gasit un artefact care mi-a sporit „Intelligence level”-ul cu 1, ma simt in masura sa ofer si solutii de imbunatatire. Moca.) 

„Si parul tau poate arata precum casmirul”
Problema: „Cashmere wool is wool obtained from the Cashmir goat
A goat, people. You’ll look like a damn goat.
Sugestie copy alternativ : „Un par atat de rezistent, incat poti crapa piatra’n patru”

„O dobanda mai mica decat cea mai mica”
Problema:Exista o dobanda mai mica decat cea mai mica? Daca da, atunci dobanda cea mai mica, fiind mai mare decat dobanda mai mica decat ea, care la randul ei este mai mica decat cea mai mica dobanda, nu-si pierde automat statutul de cea mai mica si ca urmare dreptul de a fi numita astfel? Am intrebat, n-am dat cu parul.
Sugestie copy alternativ „Ce-i mai mica si mai mica decat dobanda de furnica?”

„Pelicanii au sub cioc o sacosa plina cu peste..
O calatorie este o lectie de viata ”
Problema: Viata cui? Pelicanii sunt deja in Delta, nu mai au nevoie de publicitate ca sa fie convinsi sa mearga acolo.
Sugestie copy alterantiv :
„Pelicanii nu impart pestele cu tine.
Fiecare calatorie este o lectie de viata”  

„Mama mea e super. Are un buton pentru orice”
Problema: Un text care poate fi folosit cu succes pentru a jigni mama cuiva nu da bine intr-un spot publicitar. Nu ma credeti? Inlocuiti „mama mea” cu „ma-ta” si testati pe primul om din 313. Daca zambeste, dau o lada de bere.
Sugestie copy alternativ: ” Despre mama, numai de bine ”

„Oricare ar fi alegerea ta, savurezi acelasi gust unic”
Problema: Deci libertatea de a alege este doar o iluzie? Totul a fost deja hotarat pentru mine? God damn you for ruining my life! Damn you all to hell!
Sugestie copy alternativ:”Alegerea este a ta. Dar e una singura.”

that’s it for now.. I must make haste. The light is fading by the minute and the shadows are growing darker. Blood will be spilled tonight.

7 Responses to “„The consumer isn’t a moron; she is your wife.” – David Ogilvy”

  1. vladp Says:

    Super tare, imi place mai ales cu „butonul” sau „casmirul”. Acum ca te-am descoperit, tine-o tot asa.

    v.

  2. andressa Says:

    aia cu dobanda de furnica a fost la raiffeisen. serios!

  3. noexcuses Says:

    Nu stiam de raiffeisen. Probabil nici aia care au scris-o pe aia nu stiau de rima originala 🙂


  4. […] Anyway, cred ca nu este foarte inspirat sa face apel la moarte cand vinzi asigurari auto de raspundere civila pentru acccidente. Daca as fi macabru as mai putea sa modific cateva proverbe similare. Si apropo de asta, Ionut are un post super hilar despre diferite reclame. […]

  5. Razvan Says:

    Tot acum te-am descoperit si eu, si-ti urez s-o dai din stanga-n dreapta.
    P.S. N-am curajul necesar pentru lada aia de bere

  6. Manon Says:

    Eu nu stiu daca mai scrie cineva pe aici, ca suntem in 2010 si comentariile s-au oprit prin 2006…Voiam sa zic asta: Scrii mi-nu-nat!


Lasă un răspuns

