Buna ziua, aveti rezervari?

August 28, 2006

Intrebarea nu mi-a fost pusa in vreun restaurant cu nume greu de pronuntat, ci la cabana Omu, sambata asta. 

 – Rezevari? intreb eu inocent
 – Da, rezervari
 – Nu, nu am facut rezervari. Cred ca mi-a scapat.
 – Atunci nu am ce face. Dormiti in sala de mese
 – Se poate macar pe coridor? Am mai dormit acolo si parca-i mai bine decat pe piatra asta.
 – Nu, ies oamenii si calca pe voi.
 – Ne riscam
 – Nu.
 – Dar daca cineva cu rezervare nu apare? Puteti sa ma aveti si pe mine in vedere?
 – Apar. Am vorbit cu ei la telefon.
 – Multumesc. Un vin fiert.

Pana la urma s-a gasit loc la prici, pentru ca niste „oameni cu rezervari” nu si-au facut aparitia (nu am avut nimic de’a face cu asta, jur). Probabil din cauza conditiilor meteo nu a mai circulat telecabina sau li s-au udat treningurile.

Nu sunt omul care sa se planga de dormit pe jos. Am dormit pe mese, sub mese, pe scaune, legat cu cordelina pe balconul unei vile neterminate (nu stiu cui apartinea), in padure sub un plastic, pe acoperisul unei cazemate, in picioare in tramvai, si pe unde m-a mai prins somnul. Si cum nu plec nicaieri fara sac de dormit si izopren, chiar nu era o mare problema.
Dar mi se pare mie sau mergem un pic cam prea departe cu rezervarile?

111_1197.jpg 112_1228.jpg 112_1235.jpg 112_1216.jpg 112_1254.jpg 112_1258.jpg 112_1242.jpg 112_1221.jpg img_1350.jpg 113_1349_2.jpg

6 Responses to “Buna ziua, aveti rezervari?”

  1. Ovidiu Says:

    Am patit-o si eu. Tot acolo. Nu-ti spun cum am prins la limita un loc in pat. Prevazator, am luat numarul de mobil al cabanierei. Daca n-ai facut-o… poti sa ma intrebi, data viitoare cand te hotarasti sa urci pe Omu…

  2. noexcuses Says:

    Ovidiu: Nu am cerut numarul. Sincer, pe moment am avut un sentiment ca daca cer numarul devin si eu un „rezervac”. Dar daca ma gandesc mai bine, what the hell. Oricum nu pot opri aceasta practica, asa ca trebuie sa ma alatur. Daca nu pot fi parte a solutiei, voi deveni parte a problemei >:). Ti-as fi recunoscator pentru numarul de mobil

  3. Ovidiu Says:

    Eu nu contest, e putin aiurea sa faci rezervare la 2500 de metri inaltime… dar ce te faci noaptea in varf de munte cand nu ai alta optiune pentru cazare? (Dl. Gheorghe Popa – cabanier – 0744.567.290)

  4. noexcuses Says:

    Multam mult. Omu, vin! 🙂

  5. skele Says:

    Parerea mea este ca ai avut si noroc si trebuie sa o recunosti . Ti-ai capatat cana de vin fiert fara vreun comentariu in care sa ti se solicite vreo comanda facuta si acceptata cu doua zile inainte si presupun ca ai primit licoarea in aceeasi zi .Mai mult decat atat, era chiar si fiert vinul . Desi nu ai cerut decat vin fiert, ei au pus si zahar, chiar si o umbra de scortisoara .

  6. Edi Says:

    Am fost si eu acolo, tot sambata aia… numai ca aveam rezervare 🙂 Regret ca n-am facut poze la fulgerele alea 😦


Lasă un răspuns

