Super Nanny meets Lex Luthor

Septembrie 2, 2006

Am văzut astăzi o emisiune foarte tare, Super Nanny. O ştiţi? Aia cu Super Nanny care încearcă să aducă pe calea cea bună un copil antisocial.
Episodul ăsta a început aşa:
Intră Super Nanny
– Bună ziua!
Copilul scoate capul de după uşă
– M*ie!

Captivant…mă uit mai departe.
Imediat se dovedeşte că puştiul nu avea nimic personal cu Super Nanny. Pe mă’sa, de exemplu, nu o scotea din handicapată, proastă sau m*istă. Şi ca să-şi întărească spusele îi căra palme şi picioare în cap. Pentru sor’sa mai mare avea nişte compoziţii mai elaborate. De exemplu : F*tu-te-n gură cu mă’ta aia cu urechile cât p*la.
Alte apucături notabile ale copilului:
 – nu mânca decât dacă unul dintre părinţi îi mesteca mâncarea. I shit you not
 – mânca pe pragul uşii şi folosea preşul de la intrare pe post de şerveţel
 – suna la uşile vecinilor şi îi saluta după cum urmează: Vă f*t în gură
 – avea o prietenă cam de vârsta lui, pe care dădea impresia ca o va viola din clipă în clipă

Şi toate astea sub privirile bovine ale unor părinţi incapabili să ofere cea mai elementară educaţie progeniturilor.
Super Nanny a repurtat un timid şi temporar succes, care însă s-a evaporat în secunda în care a ieşit pe uşă.  
Puşi din nou faţă în faţă cu îndatoririle parentale, cei doi părinţi au revenit la normalitate, în acest caz normalitatea însemnând eşecul lamentabil. Felicitări, şi mult succes în continuare.

2 Responses to “Super Nanny meets Lex Luthor”

  1. cb Says:

    iti recomand sa urmaresti emisiunea de sambata (3.09) de la ora 15:20 🙂 e best of. best of ce, nu ma intreba. inca nu mi-am dat seama daca-s „cele mai bune momente” ale copiilor, ale parintilor sau ale telespectatorului care rezista pana la final 🙂

  2. Deea Says:

    se pare ca toti am avut acest encounter cu super-nanny macar o data in ultimele luni

    dar asta e de departe cea mai tare de care am auzit 😀


Lasă un răspuns

