MTV VMA WTF

Septembrie 11, 2006

Nu mai sunt mare consumator de MTV, dar zilele trecute am aruncat un ochi la Video Music Awards. Speram şi eu, ca orice om, că două fete se vor atinge, că cineva îşi va sparge capul încercând să fie împuşcat dintr-un tun, că cineva va scăpa Moon-Man-ul pe piciorul lui JLo, mă rog, mărunţişurile care ne fac vizionarea mai suportabilă. Nimic din cele de mai sus… Madonna şi Britney Spears s-au cuminţit, prezentatorul era prea gras ca să încapă pe ţeava tunului, JLo a scăpat cu vreo cinci bâlbe.

Dar ceva-ceva tot a meritat. Am văzut naşterea unei noi secţiuni: Best Ringtones. Adică formaţii în toată regula, care ţin concerte şi tot tacâmul, erau reduse la statutul de „cea mai bună sonerie”.
Când Tetelu scria la un moment dat în jurnalul lui „Am fsot la festivalul Georghe Enescu şi mea-m ales cateva sonerii-ii de mobil” am râs cu lacrimi. Acum îl privesc ca pe un spirit vizionar.

În sfârşit, tirania lui Mozart în domeniul ringtone-urilor a luat sfârşit. Marş la groapa de gunoi a istoriei celularelor, impostorule! Tânăra generaţie s-a săturat de tine.  Avem secţiune de Best Ringtones la VMA şi tu nu ai mai compus nimic în ultima vreme.

Serios vorbind, sunt perfect conştient că businessul contentului mobil aduce o grămada de bani. Bravo lui !
Dar mi se pare destul de funny să fii desemnat compozitorul celei mai bune sonerii. „Studiile au arătat că oamenii răspund la telefon în primele patru secunde. Avem deci patru secunde în care să concentrăm toată emoţia melodiei, baieţi! Începeţi în forţă!”

2 Responses to “MTV VMA WTF”


  1. […] – Aflu de aici ca la Video Music Awards a existat o sectiune de “best ringtones”. Dupa acelasi rationament (artisti – melodii – mod de exprimare a operei lor), Tolontan se va duela cu Mutu in clasamentul pentru cel mai bun fotbalist in 2006. […]

  2. gabrielstan Says:

    desi ideea pare originala, eu nu cred ca e? MTV is not what it used to bee, sad, so sad


Lasă un răspuns

