Taxiul bazar-bizar

Octombrie 12, 2006

Trebuie sa-mi notez repede pana nu uit inventarul obiectelor decorative din taxiul cu care m-am intors:
Agatate de tavan:
-4 cruci (2 identice, impletite, cu ciucuri mari la capat, una din globulete si una cu tot cu lant de margele)
– delfin de plus
– sac zguduitor
– urangutan
-2 deodorizante, unul solid, unul lichid
– un neon

Pe bord:
– 2 porci
– doi ursuleti

In spate: un imens leu (sau poate un bigfoot). 
– total: 15 obiecte. sfarsitul inventarului – –

In spate locul de picioare era de 10cm.
Deodorizantele miroseau atat de puternic incat m-a luat ameteala si pot sa jur ca la un moment dat urangutanul de pe tavan a incercat sa-mi spuna ceva. Probabil ma avertiza in legatura cu leul (sau bigfootul) care-mi respira in ceafa . Delfinul nu a spus nimic, cred ca traia un extaz religios provocat de cele patru crucifixuri care-l inconjurau si de lipsa apei. Porcii stateau pe spate, multumiti de viata lor. Ursii se incalzeau dragastos unul pe celalalt. 
Am lasat douajdemii spaga de bucurie ca ies la aer, pot sa-mi intind picioarele si nu mai trebuie sa ma uit cu frica peste umar.  Sper sa nu-i cheltuiasca pe un troll cu par mov.

3 Responses to “Taxiul bazar-bizar”

  1. Suga Says:

    Haha super tare post-ul

  2. noexcuses Says:

    🙂 nu asa tare ca taxiul. Simt ca l-am nedreptatit

  3. krishna Says:

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0000


Lasă un răspuns

