Octombrie 13, 2006

Din prea rarele plimbări prin Bucureşti dedicate fotografiei. Mi-am promis de nenumărate ori că le voi îndesi… sper să reuşesc la un moment dat.

img_04.jpg  img_06.jpg  img_02.jpg  img_01.jpg  img_10.jpg  copilu.jpg

6 Responses to “”

  1. slowdeephard Says:

    faine pozele. aia cu papusa mi-a placut in mod special. ce aparat ai?

  2. Dana Zaharia Says:

    da, felicitari. niste poze chiar bune!
    subscriu si eu la cea cu papusa.

  3. noexcuses Says:

    Va multumesc, ma bucur ca v-au placut. La fel simt si eu despre cea cu papusa.
    Slowdeephard > am un Canon 300d trecut de prima tinerete. Obiectivul a fost cel din kit, 18-55mm.

  4. Dannae Says:

    Uau, atunci cu atat mai mult meriti felicitari…! Si eu tot „unealta” ca a ta am, dar pozele facute de tine au culori muuult mai faine. Sincer.

  5. noexcuses Says:

    Dannae > 🙂 poate le imperechem si ne fac un 1Ds Mark II


  6. Am recunoscut Stavropoleos. Nu se pune, locurile sunt intrinsec frumoase, scade din meritul fotografului 🙂 Glumesc, mi-au placut pozele, dar mereu mi-e ciuda pe cei cu talent…:)


Lasă un răspuns

