întoarcerea la rădăcini

Decembrie 1, 2006

Mi-am luat un bonsai. Pare destul de sănătos, are trunchiul gros şi-l suspectez că-i destul de batrân. Mi-am făcut curat pe birou ca să-i fac loc. A trebuit să mut în biblioteca vraful de cărţi pe care-l ţineam lângă mine ca să par inteligent.  Nu mai par inteligent, dar cred că am câştigat la capitolul sensibilitate şi mister.

Pentru un motiv care-mi scapă, oamenii din jurul meu se îndoiesc că va avea o viaţă lungă şi fericită. 

Go on, little tree, prove them wrong! Contez pe tine să-mi maschezi iresponsabilitatea cu forţa ta vitală. Trebuie să trăieşti. Trebuie să le dăm împreună peste nas. Ţi-am luat îngrăşământ, te-am tuns pe ici pe colo, ce mai vrei? Vrei puţină apă? Nu ţi-e sete?!?! Atunci să te duci să-ţi iei singur, când ţi s-o face. Mă disperi ! Te arunc pe geam, boschetu’ dreacu’ ! Te urăsc ! Ba nu ! Te iubesc. Iartă-mă…   Nu muri, te rog. Uite, soarele.. . De ce taci? Te-ai supărat? 

I think this is the beginning of a beautiful friendship.  Ne întelegem de minune. Opa, i-au dat două frunzuliţe. Astea trebuiesc tăiate, nu?

Lasă un răspuns

