Cizma la control

Decembrie 5, 2006

I’m it. Eugen mă pune să-mi exprim fanteziile cu cadouri de Moş Nicolae.
Ei bine, aş vrea ca în dimineaţa aia să mă trezesc, să iau o coală de hârtie şi să pot să desenez ca el. Pe bune.
Eugen, dacă-ţi fac rost de episodul ala din South Park, îmi laşi în bocanci nişte talent? I’m even throwin’ in a couple o’ coconuts.

Nu prea mai am pe cine să tag-uiesc, văd că oamenii şi-au cam exprimat dorinţele. Să fiţi cuminţi şi nu vă bosumflaţi dacă nu primiţi chiar totul. There’s always Moş Craciun.

2 Responses to “Cizma la control”

  1. Eugen Says:

    [blushes] 🙂
    eh, ca sa fiu sincer, nu prea mai desenez eu cum trebuie, deci daca tot iti pui dorinta respectiva, mai bine ia de model un om serios, care nu s-a lasat de creion cand s-a terminat scoala 🙂

    oricum thx, u made my day, poate ma reapuc. [hint catre cineva care tre sa-mi scrie un scenariu si aproape sigur citeste aici].

  2. noexcuses Says:

    Eugen> :-d Mi-am luat o carte de portrete. Deci tine-te bine. Pana acum am reusit sa desenez niste umanoizi, dar nu-ti dai seama de asta decat daca te uiti dintr-un anumit unghi. Ai face bine sa pui mana pe creion, ca te ajung din urma cu pasi mari :-))


Lasă un răspuns

