5 lucruri despre mine care este

Ianuarie 18, 2007

…. şi neştiute pe deasupra, ar vrea Dana să împărtăşesc lumii. Nu poate să fie greu, la cât de vorbăreţ mă ţin.

– Cea mai veche amintire o am de la doi ani. Eram la crucea de pe Caraiman
– Cea mai recentă amintire o am de acum.. ba nu, de acum… ba nu, de acum
– Cel mai mult am făcut 21 de tracţiuni
– Acum nu pot mai mult de 4
– Când am stat şase săptămâni cu mâna în gips mi-a crescut pe dedesubt un păr gros şi negru. Mă întreb daca îmi pot îndesi părul punându-mi capul în gips

Observ că a trecut o lună de când n-am mai postat. La mulţi ani mie cu această ocazie !

One Response to “5 lucruri despre mine care este”

  1. krishna Says:

    „Cea mai recentă amintire o am de acum.. ba nu, de acum… ba nu, de acum” ……. o sa’ti fac o statuie la un moment dat


Lasă un răspuns

