Recunosc, eram pe budă cu ziarul în mână când mi-a venit postul ăsta

Ianuarie 28, 2007

Am stat, m-am gândit, şi am alcătuit o listă cu motivele pentru care personalităţi de genul Bahmuţeanu, Raluca Bădulescu, Nikita sau Piedone de la protecţia consumatorului sunt importante pentru marele public, motive ce justifică pe deplin cerneala consumată şi spaţiul de emisie pe care îl ocupă

Iată lista:

.

4 Responses to “Recunosc, eram pe budă cu ziarul în mână când mi-a venit postul ăsta”

  1. balaur Says:

    superb! felicitari!

  2. skippie Says:

    foarte concret! imi place!


Lasă un răspuns

