rozul irelevant

Martie 9, 2007

Noua reclamă Fanta: un strop de Thailanda în fiecare Fanta roz.
Nu ştiu dacă este susţinută şi video (dacă nu este, va fi), eu am văzut doar outdoor-ul. 
La ce te aştepţi atunci când ţi se spune că vei bea un strop de Thailanda? Sau un strop de Laos? Sau un strop de Burma?
Pun pariu că dacă întreb o sută de oameni cu ce cuvânt asociază Thailanda voi primi vreo 95 de „habar n-am” şi vreo cinci răspunsuri pe care nu am cum să le ghicesc.
Cu Bamboocha este simplu. Nu înseamnă nimic şi se mândreşte cu asta. Este un cuvânt amuzant care se rostogoleşte pe limbă şi are potenţial viral.
Dar un strop de Thailanda te bagă complet în ceaţă. Să fie vorba despre exotism? Despre misterul unei lumi îndepărtate şi străine? Despre box thailandez? Despre turism sexual? Sunt român, habar n-am ce gust are Thailanda.

Dacă ţii nepărat să fii irelevant, măcar încearcă irelevanţa amuzantă. Fii Bamboocha. Pentru că dacă eşti şi irelevant şi neamuzant, nu se uită nimeni la tine.
Părerea mea.

3 Responses to “rozul irelevant”

  1. Monica J Says:

    Mie bamboocha mi se pare cel mai tare …
    sunt bambooccha…mi se pare si dulce…asa..

  2. depe Says:

    un strop de thailanda in fiecare fanta roz?
    e genial, daca te gandesti la bancul ala:
    un tip intra intr-un magazin si o intreaba pe una dintre vanzatoare:
    -Aveti fanta roz?
    -Da, sigur. Toate avem fanta roz. 😀


Lasă un răspuns

