Cu efect intarziat

August 15, 2007

Imi este rusine sa recunosc, dar de’abia acum cateva clipe am realizat ca „nechezol” era o porecla data acelui surogat de cafea, nu numele adevarat al produsului. Am bufnit in ras. O gluma de care m-am prins dupa 29 de ani. I’m the man!
Oricum, porecla este geniala. Atat de buna incat mai taia un pic din greata cu care oamenii beau de nevoie licoarea compusa din 60% ovaz.

Like Seinfeld’s dentist, freshly converted to judaism, used to say :

„-Jerry, it’s our sense of humor that sustained us as a people for 3000 years.
  -5000.
  -5000, even better.

2 Responses to “Cu efect intarziat”

  1. chestiuni Says:

    n-am stiut niciodata de ce ii zice asa si n-am indraznit sa cred ca are legatura cu caii 🙂
    nu esti singur!

  2. Dana Says:

    me too! me too! :))
    mie mi se parea ciudata alegerea numelui, ca prea aducea cu „nechezatul cailor”…


Lasă un răspuns

