live after death

August 21, 2007

Am ieşit din casă şi la colţul străzii mele am fost învăluit de o manea pe cât de tristă, pe atât de gălăgioasă. Sunetul era foarte clar şi puternic, probabil Julio Iglesias ar fi fost invidios.
Iniţial am crezut că vine din vreun merţan parcat pe undeva, pe o rază de 10 metri. Mergând însă, sunetul nu numai că stătea cu mine, dar devenea tot mai puternic. Până la urmă i-am detectat sursa – cimitirul aflat la o staţie de autobuz mai încolo.
Muzica se producea live, cu ocazia morţii şi îngropării unui domn al cărui nume îmi scapă în acest moment, deşi l-am auzit în dedicaţia de final.
Nu ştiu dacă au avut loc bisuri, stage-dive-uri sau incidente în public. Nu ştiu nici dacă concertul a fost în deschiderea slujbei, sau slujba în deschiderea concertului.  Oricum, o variaţie bine venită într-o după amiază plictisitoare de duminică, mai ales pentru melomanii din blocurile de vis-a-vis.

Câteva întrebări mi s-au iscat după eveniment:
– Dacă la înmormântarea unui ofiţer se trag salve de armă, la înmormântarea unui manelist se cântă manele, iar Mr.Spock a fost aruncat în spaţiu, ce se întâmplă la înmormântarea unui gropar? I se sapă groapa după ce a sosit coşciugul, în prezenţa audienţei, ca partea omagială a ceremoniei?

– Au circulat de curând pe net nişte poze cu un mormânt amenajat cu toate cele necesare unui mort, inclusiv dvd, plasma, Chivas la cinci litri, oglinda, etc.
Vazând cât s-au deranjat pentru a-i oferi tot confortul mortului, nu pot sa nu mă întreb: nu era mai simplu să-l ţină acasă?

– Dacă trebuie să participi în aceeaşi zi la o nuntă şi la o înmormântare, este ok să porţi acelaşi costum?

Hai să trăim!

One Response to “live after death”

  1. ionut Says:

    cumva se auzea si pocnit de palme desi tot cortegiul era cu mainile pe langa corp?:)


Lasă un răspuns

