Dinner in the sky

Septembrie 10, 2007

Sambata seara am luat cina impreuna cu 4(patru) pilotese. Pe airbus-uri si boeing-uri. In their 20’s.
Anybody can beat that?
Poate cineva a luat cina cu cinci astronaute adolescente? Nu? Asa ma gandeam si eu.

Bine, bine, puteti sa ma atingeti.

4 Responses to “Dinner in the sky”

  1. Eugen Says:

    sweet jesus, vreau si eu

  2. noexcuses Says:

    you would, wouldn’t you? :-d
    Dar acest eveniment este, cum sa spun eu, ca alinierea planetelor or somethin’.

  3. Emilian Stingaciu Says:

    Si ce ti-au comandat?

    Ca, sa-ti spun un secret, daca esti ospatar la masa a patru stewardese nu se cheama ca ai luat masa cu ele. E pur si simplu un vis erotic.

  4. noexcuses Says:

    Multumesc pentru comentariu, Emilian. Cam Stingaci totusi.Am spus piloate, nu stewardese.


Lasă un răspuns

