A blast from the past

Octombrie 11, 2007

Da, dragi tovarăşi şi camarazi.  Quick Cola s-a întors printre noi.
Producătorii se adresează -după cum ne informează pe siteul de produs – „consumatorilor care doreau să-şi amintească cu plăcere experienţele pozitive din trecut”.
Aşadar, stimaţi masochişti ai ţării, în sfârşit vă veţi putea satisface fanteziile printr-o simplă vizită la supermaket alimentara.
Acest eveniment îmi hrăneşte speranţele că nu este departe momentul binecuvântat al reînvierii Brifcorului (sau, aşa cum pronunţam cu gura plină de Gumela, „Bricfor”)
De trei ori trăiască şi-o dată ura !!

***Later edit *** Am fost trezit brutal la realitate. The Brifcor has already been resurected.
brifcor.jpg

6 Responses to “A blast from the past”

  1. chestiuni Says:

    Pai Brifcorul e deja viu. Chiar azi am baut. Foarte interesant ca azi ma gandeam daca nu i-a venit cuiva ideea sa reinventeze Quik Cola!

  2. chestiuni Says:

    E produs de aceeasi firma!

  3. noexcuses Says:

    Doamne, am trait sub o piatra pana acum :-)))

  4. xoan Says:

    Ce-ar mai fi de reinventat? consumatori se gasesc
    Laptele la sticle din alea cu gura larga? Adidasii de porc?

  5. catalina Says:

    brifcor are si spot radio:) nu mai stiu pe ce post l-am auzit.

  6. noexcuses Says:

    Trebuie neaparat sa-mi cumpar un televizor si un radio. Altfel risc sa ma culc in capitalism si ma trezesc in comunism.
    Ca in Ubik


Lasă un răspuns

