Uă, banalilor!

Octombrie 12, 2007

Din goana maşinii (vezi suck-ul de mai jos), am avut de ales între a privi cum creşte iarba, a mă lovi cu capul în mod obsesiv-compulsiv de tetieră, sau a privi outdoor-urile ce decorează atât de frumos spaţiile verzi.
Cum primele două variante m-ar fi dus pe o pantă nedorită, am ales-o pe-a treia.

Un outdoor înfăţisând nişte teancuri de bancote, şi sloganul „Vecine, avem bani pentru tine”. Aţi înţeles legătura isteaţă? Gândiţi-vă numai. În poză erau bani, şi sloganul era tot cu bani, iar produsul era un împrumut bancar. Original, neaştepat, a complete breath of fresh air. Creativity at it’s best.
Oare cum o fi fost pitch-ul? Ce emoţii trebuie să fi stârnit ideea, ce aplauze frenetice. Şi în câte nopţi s-o fi trezit creativul într-un lac de sudoare până să fie izbit de divina inspiraţie.

Aşa că am început să mă lovesc cu capul de tetieră.

Lasă un răspuns

