If only I was Jesse James

Noiembrie 7, 2007

Am scris postul asta intr-un document in urma cu aproape un an, am uitat de el, acum l-am regasit si l-am postat. Sunt convins ca nu a expirat.

Nu vreau sa dau in cap cuiva, vreau doar sa fiu constructiv si sa semnalizez niste chestii care ar trebui imbunatatite in interacţiunea banca-client. Sau sa laud acolo unde este cazul. Cine are urechi de auzit sa ma citeasca.

Disclaimer: Observatiile de mai jos nu au nici o legatura cu oferta propriu-zisa a bancilor, ci doar cu acea scurta interactiune banca-(potential)client din perioada de prospecting a acestuia din urma. Mai mult, sunt doar nişte observaţii personale, fără pretenţia de a fi general valabile. Alti oameni au avut cu singuranta alte experiente.

Raiffeisen: – sucursala Unirea, am asteptat 1h 40 min pentru a putea intra sa discut cu un functionar. In acest interval, a fost rezolvat 1(un) client. Boala grea lentoarea asta la Raiffeisen-Unirea, o cunosc de cand plateam telefonul acolo.
Ulterior, la sucursala de langa Cocor am aflat niste chestii foarte importante de care la sucursala Unirea nu-mi fusese pomenit nimic. Nota proasta.

Volksbank: – Aceeasi intrebare a primit drept raspuns un “NU” hotarat la sucursala Coltea, si un “DA” hotarat la sediul central. Intrebarea nu era daca respectiva functionara doreste sa se culce cu mine, ci era legata strict de conditii financiare. Inacceptabil. Get your stories straight!

In plus (sau in minus), Volksbank este singura banca unde am fost tinut in picioare pe perioada discutiei.

HVB – Tiriac: am stat pe scaun langa functionara, in fata unui birou care arata la fel ca al meu (inainte sa-mi fac ordine ca sa-mi pun bonsaiul). Am avut senzatia ca am venit acolo ca sa-mi arate niste poze din vacanta. Am aflat ce aveam nevoie, dar m-am intrebat daca vorbea serios.

BRD – Discutie frumoasa, civilizata, intr-un cadru profesional dar intim, domnisoara foarte draguta, decolteu, carte de vizita (sic!). Nota buna pentru interactiunea cu clientii. Nu am obiectii.

BCR – Discutie frumoasa, civilizata, cadru frumos, open-space dar cu buffer-zone confortabil, doamna foarte amabila si deschisa. Nota buna pentru interactiunea cu clientii.

Bancpost – Cadru ok, profesional. Functionarul mi s-a parut cam prea functionar, text invatat pe de rost, spus cap-coada fara oprire. Am primit informatiile pe care le doream, servite reci. Nota de trecere, oricum nu venisem sa-mi fac prieteni.

Finansbank – Am avut senzatia ca exista frictiuni interne intre angajati “Colegul v-a spus asta? ochi dati peste cap ”. Toate companiile le au, dar ele nu trebuiesc proiectate in fata clientului.Nu a dat bine la imaginea organizatiei as-a-whole.

Banca Transilvania – Am plecat cu un gust foarte placut. Doamna avea prestanta si emana o senzatie de siguranta si onestitate. Cadrul a fost o mini-sala de conferinta in care m-am simtit rasfatat. Nota mare.

Observatie generala: Mi se pare o greseala ca oamenii din front-office sa nu aiba imprimanta pe birou. Este complet aiurea sa dai un print, dupa care sa iesi din birou si sa te intorci peste cinci minute cu foile. Nu stiu daca aceasta situatie are o motivatie tehnica sau este doar o zgarcenie absurda.

 

Lasă un răspuns

