Sad realization

Noiembrie 19, 2007

În „Hey, Whipple, Squeeze This: A Guide to Creating Great Ads”, Luke Sullivan povesteşte cum la finalul unei campanii care-i storsese de puteri şi de nervi nu-ştiu-câte-luni, au aruncat un ochi pe fereastra biroului şi au văzut că vis-a-vis apăruse un zgârie-nori care nu era acolo când începuseră ei să lucreze la campanie. Brusc, l-a lovit realizarea că în acelaşi interval de timp o echipă săpase o groapă de 20 m adâncime şi înălţase din ea un zgârie-nori, iar altă echipă făcuse vreo trei ad-uri mediocre.

Sunt momentele numite „What the hell am I doin’ here?! „.

Am avut şi eu un moment din ăsta prin anul IV de facultate (fizică, da?), când în laboratorul de laseri, unde ar fi trebuit să se facă tuburi de descărcare laser, oamenii de ştiinţă români făceau….. well, este jenant.
Nu, nu se masturbau. Făceau acele clepsidre-mărţişor pe care le cumperi de 1 martie pentru persoanele mai puţin dragi.

Cand ai câte un moment din ăsta, poţi să ai reacţia „Well, hell, we can’t all be curing cancer” sau îţi poţi pierde complet entuziamul pentru ce făceai. Adică poţi accepta sau nu. For me, it ruined physics. Luke Sullivan a acceptat cu un zâmbet şi a perseverat. Cred că amândoi am ales bine.

Morala este că momentele astea nu sunt sfârşitul lumii. Dacă te loveşte vreunul trebuie să-l iei ca pe un deschizător de ochi, nu ca pe dovada inutilităţii existenţei.

Uau, ce profund sunt în dimineaţa asta. Trebuie neapărat să scriu un post despre ţâţe, or somethin’

One Response to “Sad realization”

  1. umbluteleleu Says:

    am citit post-ul si m-am gandit imediat la reactiile de pe ads of the world: done, done, done. trecui si eu prin aceeasi stare de curand.


Lasă un răspuns

