A-de-lline A-de-llinaaaa

Noiembrie 28, 2007

Opriti presa!! Avem o stire senzationala de ultima ora!!
„Niki Constantinescu contraatacă! Susţine că Adelline nu are voce!”

Sunteti un pic bulversati, nu? Nu intelegeti cand s-a rupt contactul vostru cu lumea, pentru ca habar nu aveti cine sunt oamenii astia despre care vorbesc. Va simtiti izolati, depasiti, expirati, ignorati, fara puls, pusi la colt, nefolositori, inferiori, nedoriti, rupti de realitate, respinsi de societate, neadaptati.

Foarte bine. Acum stiti cum ma simt eu cand citesc cate o stire din asta.

Adelline, voi afla cine esti! Chiar daca voi cauta sub fiecare piatra de aici pana la capatul lumii, voi afla. This much, I vow!

4 Responses to “A-de-lline A-de-llinaaaa”


  1. hm… nu-i acasa. poate-i la vreo nunta, botez, ceva…

  2. paula Says:

    Sa-ti citesc blogul e ca un reality check 🙂
    Acu’ muuuulta vreme am aflat de… stai sa-mi amintesc cum il cheama… asa: DJ Boros, acum aud de Adelline. Si, la drept vorbind, nici Niki Constantinescu nu imi suna familiar.
    Macar acum am o consolare: we’re in that hole together. OK, I live in a deeper hole than you do, dar totusi e reconfortant!!!

  3. andressa Says:

    andressa to the rescue: adelina aia mi-a fost colega de liceu. in alta generatie, era mai tanara decat mine, desigur, dar mi-a fost colega. si canta.

  4. krishna Says:

    you are the new allah budha mohamed jugge dread charlie chaplin whatever :))))))
    esti amuzant.
    atat :))))
    ma intorc sa citesc previous articles hahaha.
    damn you.
    am treaba.
    gata mama oprit
    cred :))))


Lasă un răspuns

