Nu suport suportul

Ianuarie 3, 2008

Suportul Dacia imi da timp estimativ 1 ora si jumatate pentru a-mi trimite o masina de tractare, dupa care adauga
Intre timp am rugamintea sa faceti ce vreti Dvs.”
Asa ca am scos sabia laser si am incalzit cu ea apa din cada unde am facut apoi baie cu Kylie Minogue, care mi-a cantat „Confide in me” in timp ce eu ridicam obiecte cu mintea. Asta am vrut, asta am facut.

Suportul Dolce imi spune dupa trei saptamani de asteptat instalarea „Solicitarea Dvs a fost aprobata”. Iata un progres foarte bun. Mai ales avand in vedere faptul ca pentru instalare nu trebuia sa indeplinesc nici o conditie.
Apoi imi da inca o informatie cruciala: „Sunteti in asteptarea instalarii”. Multumesc. Si ca sa prelungim si mai mult aceasta conversatie fructuoasa, de ce nu-mi repetati numele si adresa, in caz ca am uitat cine sunt si unde stau.
Ezit sa-i sun iarasi, de teama sa nu aflu ca a trebuit sa se revina asupra aprobarii solicitarii mele, aceasta fiind considerata pentru a doua oara valida si in concluzie reaprobata, aflandu-se in acest moment in asteptarea instalarii.

Ce este misto la suport, este ca desi la celalalt capat al firului sunt niste oameni adevarati, acestia se comporta ca niste robotei care dau raspunsuri predefinite la intrebari predefinite, iar daca pui o intrebare non-standard dau eroare. Sau incearca sa gaseasca pe foaia de pe perete un raspuns care pare ca s-ar potrivi cat-de-cat.
Daca poti trece peste dracii pe care ti-i face un serviciu nasol, este chiar amuzant sa-i faci sa se balbaie punandu-le intrebari pentru care nu au fost programati.
De exemplu „Am sunat la suport RDS, nu? Imi puteti spune ce suport mi-ati oferit in cele doua luni de „Nu stim cand soseste piesa”? Nu? Atunci imi puteti spune de ce existati? ”
Sau sa le ataci latura umana, sa le spui „Stiu ca nu vrei sa fii acolo, stiu ca suportul este cea mai de cacat slujba, stiu ca trebuie sa asculti sute de imbecili ca mine in fiecare zi, dar asa cum te inteleg eu pe tine, intelege-ma si tu pe mine. Intr-o lume mai buna am fi putut fi prieteni”

4 Responses to “Nu suport suportul”


  1. Acum mult timp am vrut sa ma angajez la *nume de firma de telefonie mobila*. parea interesant pana am ajuns la interviu si mi-am dat seama ca era de fapt un post ptr costumer care (:| bine ca m`am razgandit. Daca ma suna unul ca tine si baga ultima replica?:)

  2. noexcuses Says:

    🙂 thank you. bine v-am regasit

  3. noryshor Says:

    am ras cu lacrimi!!! :))


Lasă un răspuns

