mornin’ ya’all

Ianuarie 14, 2008

Sunt cateva activitati care mi se par incompatibile cu dimineata, si sunt uimit cand vad oameni practicandu-le la ceasuri matinale.

Ascultatul de muzica din aia cu Tu-Tzi Tu-tzi Tu-tzi Tu-Tu-tutzi Tu-Tzi Tu-tzi Tu-Tu-tutzi
Consumul de bauturi alcoolice
Crearea de coafuri elaborate
Baia in cada
Small-talk la telefon
Conceperea atenta a unui mic-dejun, cu omlete complicate si ceaiuri care sa se asorteze cu starea din acea dimineata
Curatenia in locuri greu accesibile. Sau usor accesibile.
Alegerea toaletei intr-un mod inteligent, tinand cont si de activitatile programate dupa servici.
Schimbarea toaletei, odata ce ti-ai pus-o pe tine.

Felicitari celor care gasesc aceste activitati la indemana, in special cea de la punctul 2

5 Responses to “mornin’ ya’all”

  1. Jo Says:

    Coafurile SI machiajul elaborat. Cu Tu-Tzi Tu-Tzi nu am nimic…

  2. noexcuses Says:

    🙂 mi se pare prea brutala trecerea directa de la somn la genul asta de muzica. La fel de brutala ca desteptarea cu goarna din armata. Eu unul am nevoie de un „modulation bridge” de cateva ore.

  3. Jo Says:

    Da, nu ma indoiesc, fiecare cu ale lui. Eu ascult dimineata, spre munca, Modest Mouse sau alte indie rockuri. Nu as gusta Tu-tzi tu-tzi – cred ca putem sa-i zicem drum&base – dar nici ce ascult eu nu e chill-out. 🙂

    As dori sa mai adaug la lista – daca mai e deschisa – vorbitul. Asa, in general… 🙂

  4. ell Says:

    ioane, esti criminal fratele meu…
    de cateva zile am lasat dracu scoala, serviciu, muma, barbatu, si rad de sare camesa (de) pe mine la textele tale.
    fe,fe,fe tare!

  5. noexcuses Says:

    Disclaimer: Autorul acestui blog nu isi asuma nici o responsabilitate pentru eventualele concedieri, restante sau tensiuni familiale ce pot aparea in urma citirii excesive 🙂
    Dar se bucura ca este citit.


Lasă un răspuns

