Manelissimo

Ianuarie 16, 2008

Citeam pe blogul lui Ioan T.Morar ca pe scena Operei Nationale se toarna videoclipuri de manele. Domnul Morar era destul de suparat pe tema asta.
De ce, domnu Morar? Pai hai sa ne uitam la cateva opere celebre, si sa n’am parte da ghiulu meu daca nu la fel e si cu manelele. E’auzi acilea:

„Cosi fan tutte” de Wolfgang Amadeus Mozart, sau altfel spus „Asa sunt femeile” de Nicolae Guta
„Faust” de Charles Gounod – „As da sufletul din mine” de Adrian Minune
” La donna è mobile” din „Rigoletto” de Giuseppe Verdi – „Ce sukara este femeia” de Mircea Mondialu
„La vita è inferno ” din „La forza del destino” de Giuseppe Verdi- „Oof viata mea” de Costi Ionita 
„Il mio tesoro” din ” Don Giovanni” de Mozart – „Comoara mea” de Florin Salam
„Alles fühlt der Liebe Freuden” din „Die Zauberflöte” de acelasi Mozart – „Fericit cine iubeste” de Nicolae Guta
„Se vuol ballare” din „Le nozze di Figaro”, tot dă acelaşi Mozart – „Danseaza cu mine” de Sorinel Pustiu

Pot s-o tin asa toata ziua, dar v-ati prins.
Aşa că care-i problema frăţicule, dacă nu-i pă acte nu-i bună?! Am vorbit cu Minune, o să face şi pă acte ca să nu mai faci gălăgie dă cultura noastră

16 Responses to “Manelissimo”


  1. […] deranjaţi de faptul că nişte artişti de talie galactică, dacă nu chiar internaţională, filmează videoclipuri pline de zile de la ei şi de vieţile lor şucare în locuri uzuale de genul Operei […]


  2. […] PS Si ca tot spuneam ieri ca Ionut ar fi scris/adaptat un text mai bun, uite. […]

  3. alinfarcas Says:

    Hahaha, huohuohuo, stai sa termin de tavalit pe jos si continui ………………………………………………………………………. Yes my brother … misto paralele … „traiasca familia ta”!

  4. silvia Says:

    excellentissimo. mi-ai reparat ziua cu textul ăsta 🙂

  5. ihtys Says:

    Da normal mah intre Mozart si Florin salam exista vreo diferenta ? 🙂

  6. bog306 Says:

    Stimabile domn pe pagina despre nu ai specificat originea ta etnica …. esti tigan? ( ca daca zic rom te superi ) n-am nimic cu tine …dar prostia fara scop ma izbeste din plin in articolu` asta . ( daca te simti jignit riposteaza) . Eu zic ca e normal ca un om cult ca individu` ala sa se supere cand vede niste mutanti burtosi ragusiti care traiesc din prostia altora sa-si bata joc de un monument national. …parerea mea ( sau poate ai fost ironic si nu mi-am dat eu seama)

  7. dadatroll Says:

    Suta lipita cu scuipat pe frunte o meriti!

  8. patrash Says:

    super textul; welcome to my feed reader

  9. noexcuses Says:

    @ bog306 > Stimabile domn, cred ca prostia te-a izbit cu mult inainte de articolul meu. Si ca sa clarific totusi, da, articolul era cat se poate de ironic.
    @ dadatroll > Multumesc, dar nu cant la acordeon. Sa n-am parte de tine!

  10. ell Says:

    frate, deja fac ore suplimentare la birou, sa mai citesc una alta pe bloggul tau.
    desi, sincer, cre ca ma paste concedierea…
    da’ merita!

  11. blogoflender Says:

    fara acte, fara acte, fara acte….de la nasul mare :))


  12. de acum inainte sa scoti steguletul cu „BANC!” sa se prinda toti. :))

  13. noexcuses Says:

    🙂 Crezi ca i-ar fi ajutat? Niste aparatori atat de vajnici ai culturii ar fi fost oricum jigniti doar de mentionarea numelui lui Florin Salam.

  14. Postelnica Says:

    Atentiune natiune! Un dusman de temut al melomanilor, cunoscut sub numele de cod „bog306” s-a infiltrat pe bloguri si ataca virulent, pe la spate, cu formula „Mananci salam deci esti tzigan!”. Singura arma cu care puteti lovi in aceasta fiara este IRONIA pe care „bog306” nu opoate inca depista si procesa. Fara numar, fara numar, fara numar si de la mine!

  15. noexcuses Says:

    🙂 Setati fazerele cu ironie pe „paralizat”. Ii vrem vii, sa-i putem examina.


Lasă un răspuns

