Daca puteti si aveti posibilitatea, o aplicatie extranet

Ianuarie 24, 2008

Am primit acum cateva zile la munca un mail de la o domnisoara studenta care dorea sa-i trimitem „O aplicatie extranet” cu documentatia aferenta. Ii trebuia la facultate.

Nu ma intelegeti gresit, sunt trup si suflet pentru sustinerea invatamantului, dar nu sunt sigur ca asta este modul potrivit de a o face.
Acum ma gandesc ca pentru astfel de cereri ar trebui sa avem pregatit urmatorul formular, pe care solicitantii sa-l completeze

Bifati raspunsurile care se aplica ( sunt posibile si raspunsuri multiple)

1. Motivul solicitarii:
a) Nu vreau sa-mi dedic nici o secunda din timpul meu acestui proiect
b) Nu am idee despre ce este vorba
c) Vreau sa impresionez colegii si profesorii cu o aplicatie pe care mi-am pus numele desi nu am facut-o eu, nu o inteleg si nu o pot explica

2. Care credeti ca este costul de dezvoltare a unei aplicatii extranet?
a) Nici un cost, deoarece nu se folosesc materiale
b) Nici un cost, deoarece oamenii care fac aplicatiile nu mananca, nu se imbraca si locuiesc in cutii de carton
c) 5 RON

3. Ati incercat vreodata sa realizati o aplicatie extranet?
a) Nu
b) Nu

4. Doriti o cariera in IT?
a) Da, este visul meu sa plec in Italia si sa fac cariera
b) Sigur ca da, cred ca s-ar potrivi perfect cu stilul meu de viata mereu in pas cu tendintele
c) Nu, pentru ca doresc sa lucrez in domeniul informaticii

6 Responses to “Daca puteti si aveti posibilitatea, o aplicatie extranet”

  1. andressa Says:

    Zi-mi si mie ce e o aplicatie extranet. Si trimite-mi si mie doua, te rog. Pe mail.
    Cum mai e in cutia de carton – tot curent?
    Hai pa.

  2. calauza Says:

    Tare! 🙂

  3. Postelnica Says:

    formular pentru locuinte nu aveti? ca m-am saturat sa stau cu chirie… daca bagati formulare din astea sa dati maxim cate doua ca sa ajunga la toata lumea! am zis!

  4. Razvan Says:

    Desigur, mergea si varianta c la 3. (nu stiu de ce ai lasat-o afara…)
    c) Nu

  5. noexcuses Says:

    Nu am vrut sa complic inutil lucrurile 🙂

  6. alin farcas Says:

    Intranet n-aveti? Ca, dupa cate mi-am dat seama, punctele cumulate dupa completarea formularului D-voastra, imi acorda toate sansele pentru dezvoltarea unei cariere in IT. Chiar ocuparea unui post din conducerea unei astfel de companii! Dar, ca sa aplic, am nevoie de-o aplicatie intranet.


Lasă un răspuns

