Gimme 5 x 9

Februarie 11, 2008

Dozatorul de cafea de la Multiplex merge numai cu fise. Pana aici nimic in neregula. Problema este ca pretul unei cafele este de 4.5RON. Adica ai nevoie de 9 fise de 0.5 RON ca sa-ti iei o cafea. In afara de cazul in care mi-am petrecut dimineata cantand in metrou, jefuind cutia milei sau culegand monezi de pe fundul fantanilor, nu vad cum as putea sa am 9 fise de 0.5 RON in buzunar.

Din pacate la metrou cant martea, la biserica merg miercurea, in fantani ma scufund luni dimineata iar la film merg in weekend.
Damn it, I’m gonna have to re-think my whole rutine.

4 Responses to “Gimme 5 x 9”

  1. razvan roman Says:

    http://dilbertblog.typepad.com/the_dilbert_blog/2008/02/death-by-frozen.html

    Probabil il stii pe Scott Adams, scrie foarte asemanator cu tine, dar in eventualitatea in care ti-e nou, vezi ultima insemnare.

    Final extraordinar, m-am gandit la tine cand l-am citit :))

  2. andressa Says:

    Bine ca esti tu destept. Eu nici cu bancnote nu ma descurc. La metrou poti sa platesti cu bancnote de 1 leu, dar – si daca am la mine – mi se pare rocket science sa le pun acolo nesifonate, in nu-stiu-ce fel.
    Bine ca esti tu destept!

  3. noexcuses Says:

    @razvan: Wow, eu si Scott Adams. Thanks. It so happens, I’m a fan 😉

    @andressa: e usor cu bancnotele. Trebuie sa le tii intr-un DEX pe care sa-l porti mereu cu tine si sa le bagi cu Iorga’n’sus si’n’ainte. Vezi, nu degeaba spuneai ca sunt destept.


Lasă un răspuns

