Rupt din rai

Februarie 14, 2008

Ok, trebuie sa impartasesc asta pentru ca mi s-au pus carcei in ceafa de atata ras. This is epic: Worst fight scene ever

Cu tot respectul pentru fanii Star Trek, am si eu o nelamurire: dupa ce filmau o asemenea scena de lupta, realizatorilor li se parea veridica? Cu siguranta vazusera si ei cum arata o bataie in realitate. Poate nu una intre un om-soparla si un capitan interstelar, dar macar intre un betiv si iubitul femeii pe care acesta a atins-o pe fund. Inspiratie se gasea, cafteala este una dintre ocupatiunile cele mai indragite ale oamenilor, iar datul cu pumnul nu s-a schimbat prea mult de-a lungul istoriei civilizatiei.

Si atunci cum poti sa filmezi o scena de lupta de asemenea atrocitate? Pardon, am vrut sa spun „cum poti sa filmezi o asemenea atrocitate?”.

4 Responses to “Rupt din rai”


  1. Trebuie să vezi episodul ca să înţelegi, Şopârloiul era puternic dar lent şi a ajuns într-un fel de death match cu Kirk pe o planetă izolată. The fight scene is much longer than that, BTW.

  2. noexcuses Says:

    Trebuie sa vad asta. Banuiam ca e mult mai lunga, judecand dupa viteza loviturilor 🙂

  3. tezeu Says:

    Deci… e THE SHAT!!! He’s THE MAN!
    Si o melodie ca sa-mi demonstrez teoria:
    http://www.trilulilu.ro/Tezeul/934f2e58ef6972

    Serios acusi, ST nu a devenit celebru decat odata cu inceputul lansarii filmelor (primele fiind foarte, foarte faine) si apoi cu TNG (The Next Generation).

  4. alin farcas Says:

    mie mi-a placut. am stat cu sufletul la gura, sa vad daca o sa-l nimereasca bolovanul pe capitan. s-a ferit insa. pacat … 🙂


Lasă un răspuns

