Bucata de Giselle

Februarie 18, 2008

Sambata seara am fost la balet.
Binenteles, pentru ca masculinitatea mea sa nu fie pusa in discutie, am mestecat tutun, am baut bere si am ragait pe toata durata spectacolului.

Acestea fiind clarificate, pot sa recunosc ca mi-a placut si planuiesc sa ma duc din nou, de data asta cu temele facute – ca sa stiu si eu cand sa aplaud.

Ceea ce a fost amuzant pentru mine (loja parter dreapta), si mai putin amuzant pentru cei de pe partea cealalta a salii (loja parter stanga) a fost urmatoarea faza:
In baletul „Giselle”, punctul central al actiunii este mormantul nefericitei raposate. Acolo vin sa boceasca si sa puna flori barbatii indurerati, de acolo iese Giselle si tot acolo intra dupa ce termina de dansat si de bantuit padurea. Acest mormant era plasat in extrema stanga a scenei. 
La pauza, schimburile de impresii s-au lovit la un moment dat de intrebarea celor din loja stanga: „Care mormant? Era un mormant? De la noi nu se vedea”.
Pentru ca sala are aceasta mica problema, din primele loje nu se vede o bucata substantiala a scenei.

Nu este frumos sa razi de nenorocul altuia, mai ales daca ti-a luat bilete (multumesc, Anca), dar este destul de amuzant daca nu pui la inima.

Ca si cum te uiti la Hamlet si vezi atat:
hamlet_slice.jpg
Ce face nesanatosul asta, vorbeste singur?!

Apoi cineva te lamureste la pauza.
hamlet_full.jpg
Nu era ba nesanatos. Vorbea cu un craniu

Corect ar fi sa specifice pe bilete: „Atentiune: vizibilitate 70% din scena. Nu ne asumam nici o responsabilitate pentru eventualele elemente cruciale pe care le veti rata. „

5 Responses to “Bucata de Giselle”

  1. alin farcas Says:

    first timer, ha? zici ca e „de revenit”? ca si pe mine ma batea gandul sa-ncerc altceva … si … sigur nu te dez-masculinizeaza???!!! 🙂

  2. noexcuses Says:

    Daca-ti iei masuri de precautie ca mine, scapi cu masculinitatea intacta.
    Stii cum spunea Seinfeld:
    „I like this opera crowd! I feel tough.” 🙂

  3. Flavia Says:

    hehe, misto. Si eu am fost la balet acu ceva vreme la opera din viena. Locurile pentru studenti (mai putin dispusi sa plateasca zeci de euro sau sa iasa din blugi) sunt undeva in spate, in picioare. Dupa doua ore de spectacol aveam corpul intepenit.

  4. noexcuses Says:

    Austrian savages 🙂

  5. Anca Says:

    ce puteam sa mai fac?.. daca am lasat acasa oglinda retrovizoare…n-am putut sa ma hotarasc pe care sa o iau, care se asorta mai bine: cea de autocar sau cea de tractor …data viitoare vin cu amandoua 😀


Lasă un răspuns

