Apartamentul din cer

Februarie 19, 2008

Cica ultima basina este sa survolezi cu elicopterul santierul complexului unde se construieste viitorul tau apartament din Poiana Brasov.
Distractia costa 700 euro/ora/prost.
Acesta este si unul dintre punctele forte cu care complexul din Poiana se lauda, si anume ca va fi singurul echipat cu heliport.

Poate-mi scapa mie ceva, dar eu stiam ca elicopterul este un aparat de zbor cu decolare si aterizare pe verticala, ceea ce face ca heliportul sa fie un cerc pe pamant cu un H vopsit pe el. Hai si niste becuri in jur.
Deci echiparea cu heliport este infinit mai simpla decat echiparea cu curent electric si apa.
Dar suna bine, trebuie sa recunosc. I mean, Heliport man, Heliport. Daaamn.

sursa

9 Responses to “Apartamentul din cer”

  1. Eugen Says:

    cred ca e helLiport.
    gen gateway to hell.
    pentru cand cade elicopteru.
    de fapt, toata statiunea poate fi un virtual helliport.
    si nu e un H, e o pentagrama 😛

  2. noexcuses Says:

    Asta ar explica de ce nu am vazut imagini de la sfintirea santierului 🙂

  3. Daniel ION Says:

    Iti dai seama ce misto o sa fie cand toate cele 1300 de apartamente o sa fie ocupate si proprietarii vor sa se relaxeze la munte in zgomote de elicoptere. Nebunie!
    In clipul ProTV, constructorul, un neamt chiar spunea ca el nu a mai auzit de complex rezidential cu elicopter, cica probabil din cauza legislatiei permisive din RO.

    Uite ca avem si noi ce sa-i invatam pe nemti, ca descultii nu s-au gandit pana acum sa-si traga si ei elicopter pe terasa.

  4. noexcuses Says:

    -Ai fost in vacanta?
    -Cee?
    -AI FOST IN VACANTA?
    -Aaaaaa, da! Am fost la apartamentul meu cu heliport! M-am relaxat.

  5. alin farcas Says:

    Si tot din prostia specifica „bogatului” o sa scoata toti bani din buzunar, si-o sa-si cumpere cate o maimuta – asa ca „ultimate basina” – careia o sa-i strige, de pe bancheta din spate a limuzinei: „Tu di heliport, plizzz!”

  6. alin farcas Says:

    later gand – ca sa fie treaba treaba … maimutele o sa le raspunda: „neah! nu-mi place asa! talk dirty mother fucker!”

  7. Postelnica Says:

    undi iesti tu Grogri Uriechi sa vezi amu’ invazii di lacusti bre… :))

  8. Postelnica Says:

    am vrut sa zic Grigori, da’ mi-a intrat o lacusta-n ochi si m-am zapacit

  9. noexcuses Says:

    @alin:Si maimuta trebuie sa fie obligatoriu dintr-o specie pe cale de disparitie, eventual din care au mai ramas vreo suta pe planeta
    @Postelnica: O sa fie misto cand vor fi atatea elicoptere pe cer de o sa-si dea prioritate de dreapta


Lasă un răspuns

