Macarale rad in soare. Al Dubaiului, nu al nostru.

Martie 27, 2008

O stiti pe aia cu „Am gipane si-am paraaaai, imi iau costume din Dubai„?
Cu riscul de a va pierde, trebuie sa ma confesez: Cam ala sunt eu acum.
Nu am gipane, dar am fost in Dubai si, da, mi-am luat un costum.

Alo, mai e cineva acolo?

Asa, multumesc, dati-mi o sansa sa ma justific.
Nu m-am dus pana acolo ca sa-mi iau costum, dar asa s-a nimerit. Din pacate cineva a pus asta intr-o manea, inzecind astfel durerea pe care cumpararea unui costum mi-o provoaca.

Am fost in Dubai ca sa vad cum fac ei de inalta 50 de zgarie-nori in timpul cat ne ia noua sa umplem o groapa dintr-o strada. Cred ca m-am prins. Este din cauza ca nu ar intelege reclamele cu Dorel.

Mi-am luat costum pentru ca este cea mai mare bucurie pe care i-o pot face mamei mele, in afara de a-i face un nepot.
In plus ma asteapta vreo doua nunti si daca apar tot in costumul Apaca din care este formata garderoba mea de gala ma tem ca voi fi arestat de politia modei si aruncat in penitenciarul Pret-a-Porter servind o condamnare de primavara-vara 2008.

Dar destul despre fashion.
Desi nu este tocmai genul meu de loc, Dubaiul merita vizitat cam din sapte in sapte ani, de dragul socului pe care il ai cand vezi cate s-au intamplat acolo intre timp.
Oamenii aia sunt nebuni cu construitul. Nu am vazut in viata mea atatia zgarie-nori care se inalta simultan pe km patrat. Daca ma gandesc bine asta nu spune mare lucru, pentru ca pana acum nu vazusem nici un zgarie-nor care se inalta simultan pe km patrat. Dar lasand asta la o parte, credeti-ma, sunt multi.

Parca-i vad pe toti emirii aia stand la un brainstorming cu narghilele..
Unul zice „Ce-ar fi daca am construi cel mai mare aeroport din lume?”
Altul zice „Si sa fie plutitor”
Altul „Si submersibil”
Se uita toti la secretara
„Esti inca aici? N-ai auzit ce-am spus? Suna constructorii”

p.s. Din pacate my trusty Canon 300D mi-a raposat in ziua a doua, deci nu prea am poze. Sa vad ce pot extrage din putinul pe care il am

8 Responses to “Macarale rad in soare. Al Dubaiului, nu al nostru.”

  1. razvanr Says:

    Pics or it didn’t happen :P. Ai vazut asta? http://www.dubai-architecture.info/DUB-GAL1.htm

  2. noexcuses Says:

    🙂 O sa ma photoshopez langa Burj al-Arab ca sa va conving.
    Chiar cautam pozele astea, le primisem si eu pe mail acum ceva vreme. thanks

  3. razvanr Says:

    Cheers

  4. s0phie Says:

    Odata cu linkul pus de razvan s-a dus sansa ta de a ne impresiona cu poze din Dubai 🙂

    p.s. Dubaiul asta de parca e alta planeta.

  5. noexcuses Says:

    Nu-i corect, aia le-au facut colorat frumos pe calculator. Mie mi-a murit aparatul 🙂

  6. Adrian Says:

    ce poeti trebe sa fie oamenii aia de-acolo care-si „izbesc mereu tampla de stele”. O sa ma duc si io acolo sa-mi bronzez ceru’ gurii de-atata admiratie.

  7. Anna Says:

    Vreau si eu sa ajung acolo :X si o sa ajung 😛 cred ca trebuia sa dau la constructii 😛

  8. alinush Says:

    Din 7 in 7 ani? Crede-ma ca daca te duci peste 2 ani nu o sa-l mai recunosti.


Lasă un răspuns

