Poze cu mine in Dubai

Aprilie 10, 2008


Interiorul hotelului la care am tras, Radisson SAS.
Paduricea aia ascunde restaurantul si probabil cateva trupe de gherila pe care nu le-am vazut din cauza camuflajului. Mai are si niste stanci, o cascada si un raulet cu crapi cam la 5 kile bucata


O bucata de Burj Al-Arab vazut de la intrarea in waterpark-ul Wild Wadi.


Dovada ca am fost acolo. Eu sunt ala cu palarie, dar din pacate faţa nu mi-a iesit prea bine. 


Aici nu mai stiu cum se chema


Nici aici, ca e acelasi loc


Dubaiezii iubesc zapada, asa ca daca au ghinion de o iarna fara zapada merg la mall sa schieze


Crew Lounge. Hotelul are deal-uri cu multe linii aeriene, asa ca echipajele au la dispozitie acest spatiu la ultimul etaj, cu cafea, ceai, canapele, foosball si (for some reason) 92 de tablouri cu camile. Probabil atat a platit proprietarul hotelului pentru o stewardesa d’aia buna de la Emirates


Sase benzi pe sens, fara gropi. Imi aduce aminte de azi-dimineata cand am venit la munca.


Take this, Dubai! By the power of my crappy Photoshop editing, your are now Bucharest !

11 Responses to “Poze cu mine in Dubai”


  1. :)) tare ultima. in penultima se vede o factura/un plic pe bord 😛

  2. ameţitul Says:

    aha, văd Cathedral Plaza construindu-se în zare 🙂
    prea puţin gunoi, totuşi…

  3. Adrian Says:

    fericitule. Ai scris si tu pe vreun zid cu creta „p..la”, „m..ie”, „p..zda”?

  4. noexcuses Says:

    Drept cine ma iei? Binenteles ca am scris 🙂

  5. Adrian Says:

    Ashea omule. Brava. ‘Tu-le ma-sa-n cur de derbedei. Esti pretenu’ meu de-acuma.

  6. OnionSoup Says:

    tu care esti ma? sa stim si noi o treaba, esti sau nu cute, sa punem de un crush online, sau nu, zic… lol

    sau sa pastram misterul? oricum, love the blog thing here, I told u 🙂

  7. noexcuses Says:

    Oh, I’m quite breathtaking 🙂
    Dar n-as vrea sa va distrag de la citit

  8. razvanr Says:

    Asta seamana putin cu turnul lui Tiriac de langa podul Grant, nu?

    http://www.inhabitat.com/2008/04/10/bahrain-world-trade-center-turbines-activate/?=rssfeed

  9. Postelnica Says:

    normal… era de asteptat… iar te-ai pozat numai pe tine, Narcis 🙂

  10. noexcuses Says:

    🙂 that’s me
    Hai ca de data asta chiar apar intr-o poza

  11. Rlk Says:

    Deci…alea doua poze sunt din „Venetia” Dubaiului…si autostrada avea 7 benzi nu 6…poate doar daca intr-un an au umplut-o pe ultima cu mormane de gunoaie…


Lasă un răspuns

