Mufa face diferenta

Aprilie 17, 2008

Ma uitam pe situl Aston Martin pentru ca ma gandesc sa-mi cumpar unul.
Lasand la o parte aberatia pe care tocmai am emanat-o, mi s-a parut foarte interesant un aspect:

Si anume ca „IPod integration” este una dintre sectiunile principale ale prezentarii, alaturi de „Specification”, „Performance”, „Design” si asa mai departe.

Adica integrarea cu IPod-ul nu este doar unul dintre zecile de feature-uri pe care te astepti sa le gasesti la gramada in sectiunea „Specificatii”. Este o chestie atat de importanta incat este tratata ca o sectiune separata.

Vorbim aici despre o masina care costa $265 000.
Oamenii care vand aceasta masina au hotarat ca punctul ei forte este integrarea cu un gadget de $250.
Ceva imi scapa. 

Este aceasta integrare atat de greu de realizat?
Ma indoiesc, din moment ce o gasesti pe multe masini care costa cat vopseaua de pe Aston Martin

Atarna aceasta integrare atat de greu in luarea deciziei de cumparare a unui automobil de $265 000?
Poate, dar totusi urmatorul dialog nu suna prea real:
„-Ma duc sa-mi cumpar un Bentley.
-Idiotule, nu are integrare cu IPod. Ia-ti un Aston Martin.
-Ai dreptate. Ce prostie era sa fac. Am dat atatia bani pe IPod si nu as fi putut sa-l folosesc cand conduc.”

Ce le-ai facut, Steve?
Cineva cu marketingu’n sange ma scoate si pe mine din ceata?

5 Responses to “Mufa face diferenta”

  1. eddie Says:

    Poate a scazut si media de varsta a celor care isi cumpara Aston Martin. 😛 Se pirateaza mai strasnic filmele cu James Bond, cine stie..
    E bine totusi ca inca nu a crescut pretul iPod-urilor pentru ca au integrare cu Aston Martin..

    Oricum, sageata aia se potriveste perfect cu designul siteului 🙂 Un amator ar fi fost tentat sa o faca rosie 😉 Cheers!

  2. noexcuses Says:

    🙂 Probabil in urmatorul film James Bond asculta la IPod cand sare cu Aston Martin-ul dintr-un avion-spion pe un submarin nuclear rusesc.
    Daca nu avea integrare, oamenii ar fi spus :”Stii ce-i exagerat in scena asta? In realitate Aston Martin nu are integrare cu Ipod”

  3. Fluture Says:

    Fiindca tot vorbesti de marketing, partea mai trista a site-ului este ca desi au pagina de contact, desi am scris o cerere corecta (zic eu) in care le-am scris si adresa, si numarul meu de telefon si am intrebat cam cat dureaza livrarea. Nu mi-a raspuns nimeni nici pana astazi…

  4. noexcuses Says:

    Aroganta britanica. De aia vand atat de putine unitati pe an 🙂

  5. WaTzaP Says:

    :)))) eu pariez pe noua Dacie. Sa vezi mitinguri..in fata la fabrica..rugaciuni in biserici..pomelnice…pentru a integra minunatul Ipod


Lasă un răspuns

