Live long and prosper

Iulie 22, 2008

Domnul Mircea Geoană trece printr-o fază descrisă ca „fanatic de ambiţioasă” şi exclamă :”Dacă am trimis acum trei decenii un astronaut în spaţiu, de ce nu am reuşi şi acum cu americanii?!„.

Trecând peste partea a doua a afirmaţiei (al cărei sens profund îmi scapă), mă văd silit totuşi să clarific câteva aspecte asupra cărora domnul Geoană pare ignorant.

Domnul Prunariu a ajuns în spaţiu la bordul lui Soyuz 40, lansat de pe cosmodromul Baikonur. Aşadar „noi” nu l-am trimis în spaţiu, ci doar în URSS.
Iar URSS l-a trimis în spaţiu.

De ce vă asumaţi merite care aparţin Mamei Rusii, domnule Geoană?
Singurul mod în care am fi putut trimite „noi” un astronaut în spaţiu ar fi fost prin reprofilarea Apaca înspre construirea unui elastic-gigant de chiloţi. Recuperarea ar fi fost mai problematică, dar totul este problematic atunci când te afli în linia întâi a industriei aerospaţiale.

Şi vă mai miraţi că românii „nu cred în sinceritatea promisiunilor social-democrate” şi „sunt blocaţi în scepticism”.

Păi cum, păcatele noastre, să nu fim, dacă tot ce ne oferiţi sunt nişte flatulenţe discursive care alunga orice iz de credibilitate?

2 Responses to “Live long and prosper”

  1. nashu_mare Says:

    Am mai fi putut revolutiona tehnica aeropspatiala cu ajutorul propulsiei pe baza de ciolan cu fasole si bricheta Bic dar nu avem destul ciolan. E o materie prima putin intalnita in tara noastra asa ca e bataie mare pe el.

  2. stash Says:

    Probabil Geoana a facut analogia cu „am trimis copilul la Londra”. De fapt el l-a trimis la Otopeni si de acolo British Airways l-a dus la Londra. Si pentru asta, a platit!
    Si Romania a platit biletul lui Prunariu. Cu varf si îndesat!


Lasă un răspuns

