The dark side of the moon

August 20, 2008

Un articol foarte interesant astazi in Gandul.

Este vorba despre aspiraţia către astre, despre atitudinea omului în faţa infinitului cosmosului şi despre prostie.
Pentru cei care nu au chef să citească articolul, iată rezumatul:
Prigoană face cadou prietenilor sute de hectare de teren. Pe Luna. Numai că semnificaţia profundă a gestului său original pare să-i lase reci pe beneficiari (pentru că nu are valoare materială).

Ca de obicei, Becali nu dezamăgeste, oferind o declaraţie savuroasă ce dovedeşte că este un businessman pur-sânge ce acţionează ghidat de Sfânta Scriptură.
Nu vreau teren pe Lună eu. Dacă Luna avea potenţial imobiliar, spunea în Biblie că Luna va fi locuibilă de oameni, dar nu zice, aşa că eu nu pot să fac decât ce spune Dumnezeu, iar Dumnezeu în Sfânta Scriptură n-a zis aşa ceva

Nu ştiu exact unde a găsit Becali în Biblie capitolul despre tranzacţii imobiliare dubioase care i-a ghidat tranzactiile imobiliare dubioase.
Probabil în „Epistola catre Babiuc 99:6”, un capitol care se revelează atunci când citeşti „Faptele Apostolilor” invers.

Nici Prigoană nu ne lasă indiferenţi cu declaraţiile sale din care transpiră acel parfum de stil, eleganţă şi distincţie pe care îl aştepţi de la un miliardar şi un om de calibru: „Uite, bă, eşti proprietar pe Lună. N-a făcut nimeni un gest ca ăsta pe care l-am făcut eu”. Smoooooooth.

Zâna Surprizelor este surprinzător de ne-romantică, şi deloc surprinzător de pe dinafară. Nici nu ştie că este proprietăreasă, şi nu vede deloc folosul acestei posesiuni „Cu ce m-ar ajuta pe mine să avem o parcelă acolo? Cam cu ce ne-ar ajuta, sincer vă întreb.” Of, materialismul ăsta, zâna mea, distruge toată candoarea gestului. Cineva ţi-a dat luna de pe cer şi tu întrebi „da’ la ce-mi foloseşte?”.

Mai aflăm din articol că şi Diana Vişinicu şi-a cumpărat teren pe Lună. Cum? Cine este Diana Vişinicu? Păi a cântat la trupa Pops. Cum? Cine este trupa Pops? Sunteţi obositori.

În finalul articolului, Adrian Drăgan (agent exclusiv pentru România al „Ambasadei Lunare”, şi, îmi imaginez, Sith Lord) ne lasă gură-cască pe cei nefamiliarizaţi cu legislaţia cosmică: „Tranzacţiile nu se fac la notar pentru că nu se ţine cont aici decât de voinţa domnului Denis Hope din Statele Unite, care e proprietarul Lunii”.
Deci Domnul Dennis Hope din Statele Unite este proprietarul Lunii. Investigăm puţin şi aflăm că este de asemenea proprietarul tuturor planetelor din sistemul solar, in afara de Pământ (aici am răsuflat uşurat).
Se spune că domnul Hope a speculat un „loophole” în legislaţie. Părerea mea este că domnul Hope a speculat un loophole în creierele primitive ale pământenilor.
Şi a făcut milioane.

Strigător la cer!

4 Responses to “The dark side of the moon”

  1. Jo Says:

    Io zic sa nu radem de parcelele de pe Luna, ca asa au ras si amerindienii aia cand au vandut o insula cu 60 de guldeni. Si acum, cand insula se cheama Manhattan, le pare rau… 😀

    Adica, ce vreau sa zic e: daca domnul Prigoana are placerea, sa-mi faca si fie cadou un pogon. Peste 400 de ani, urmasii mei, cu siguranta, ii vor fi recunoscatori.

  2. noexcuses Says:

    Eu as lua pe Pluto. E mai liniste, mai retras, si de cand i s-a revocat statutul de planeta probabil a scazut drastic si pretul 🙂

  3. Cristi C. Says:

    N-ajunge ca eu si Becali convietuim pe aceeasi planeta, nici daca schimb astrul nu scap de el?

  4. noexcuses Says:

    Poti sa-l schimbi, Becali a rupt actul de proprietate :-d


Lasă un răspuns

