Sergent Optimus Prime, actele la control

Octombrie 14, 2008

Nu putem decât să speculăm pe marginea dotărilor de care se bucură cele 392 de Dacia Logan MCV de 60 000 euro achiziţionate de către Ministerul de Interne.
Nu mă voi revolta absolut deloc, preferând să cred că sumele sunt justificate de folosirea unor tehnologii dacă nu extraterestre, măcar ultrasecrete.

De acum înainte, eu unul mă voi gândi de două ori înainte de a depăşi viteza legală, de teama acestor bestii misterioase deghizate în placidul Logan.

Think Transformers.

6 Responses to “Sergent Optimus Prime, actele la control”

  1. mich0u Says:

    interesant unde atârnă sigla Dacia 😛

  2. amyobedlam Says:

    :)) si eu credeam ca-s obsedata de am remarcat prima data sigla din tot desenul

  3. octav Says:

    normal că n-am remarcat sigla până să citesc comentariile! mami, sunt un băieţel prost?


  4. Acelea sunt Loganuri speciale cu sasiu ramforsat (nu stiu ce am scris da` suna bine), suspensii duble, scaune cu incalzire electrica. Toate astea pentru burtosii din Politie.


  5. Oare sunt blindate? Pentru că nu ar fi un simplu moft în faţa fanilor care îi atacă pentru autografe.

  6. Adrian Says:

    n-are sapca, nu ma-ntereseaza


Lasă un răspuns

