Give’em the chair

Mai 11, 2009

Eba, Eba, Eba… of
De ce trebuie să le dai tu oamenilor motive să facă mişto de tine atât de des?
Ştiu că nu vă place nici ţie, nici tăticului tău.
Cinstit vorbind, prea mult nu-mi place nici mie. Aş prefera să nu ne dai niciodată motive. Să ne închizi gura cu virtuţile tale.
Aş da într-o clipă plăcerea de a face mişto pentru plăcerea de a avea lideri competenţi.

Dar poţi tu să-mi oferi această plăcere? Câte ţi-am ierta daca ai putea….

Am picheta Academia pentru a schimba în DEX pluralul cuvântului „succes”. Am redefini excelenţa oratorică prin „bâlbâială incoerentă”. Am pune toţi bătrânii în scaune electrice. Ne-am lăsa toţi breton.

Dar din păcate, oricât de mult te-ai strădui, graficul tău tot aşa arată (l-am făcut în engleză ca să ţi-l poţi printa pe un tricou trendy):

eba_notoriety_factors

One Response to “Give’em the chair”

  1. cristina Says:

    ai nimerit la fix cu graficul asta!:)))))


Lasă un răspuns

