Tam-pon-trosc

Mai 25, 2009

Am vazut o reclamă nouă la tampoane. O femeie se plimbă pe stradă cu un câine în poşetă, apoi îi dă drumul şi acesta fuge cu un tampon lipit de fund. Femeia este vizibil jenată, dar voice-over-ul ne dă vestea bună că de acum înainte aceste situaţii pot fi evitate. Soluţia? Cutiuţe de metal elegante, frumos decorate, în care sa-ţi ţii obiectele intime. Adică port-tampoane.

Nu sunt un expert în tampoane, dar am senzaţia că atât premiza reclamei cât şi rezolvarea oferită sunt false.
În primul rând, nu cred că expunerea involuntară a tamponului din poşetă este o experienţă atât de frecventă şi de umilitoare încât să justifice introducerea în ecuaţie a unui container metalic.
În al doilea rând, dacă un tampon cade din poşetă, o face discret şi în linişte. Dacă o cutie metalică ce conţine un tampon cade din poşetă, face un zgomot care atrage toate privirile la timp pentru a vedea tamponul care sare din cutie.

Şi dacă sunteţi ca mine, atunci v-aţi pus deja următoarea întrebare:
Atunci când scoţi tamponul din port-tampon trebuie să-l baţi tacticos de marginea cutiei?

6 Responses to “Tam-pon-trosc”

  1. Alex Says:

    exact ceva similar ma gandeam si eu. port-tamponul din reclama aduce mai degraba cu un port-tigare, dar tigarile nu mai sunt cool

    femeia zilei de azi prefera sa ii sara ciuaua-ul cu tamponul lipit de fund decat cu tzigara infipta in acelasi loc; cu alte cuvinte, tampoanele sunt la moda, corecte politic si toate cele

  2. noexcuses Says:

    Cu toate ca ar fi incredibil de misto sa sara un chihuahua cu o tigara in fund, eventual aprinsa, si sa spuna „Yo Quiero Taco Bell” 🙂

  3. katie Says:

    N-am vazut reclama si imi suna cam ciudat un port-tampon, dar… (cu riscul ca la serviciu sa ne evitam cand ne vedem dupa ce povestesc aceasta intamplare jenanta din viata mea) – tu stii cum e sa vrei sa scoti o bricheta, sa scoti un OB si sa te prinzi abia cand incerci sa aprinzi tigara cu el? 😛

  4. noexcuses Says:

    Da, binenţeles că ştiu. Mi se întâmplă frecvent. Culmea este că uneori mă prind după ce am aprins ţigara 🙂

  5. katie Says:

    Don’t mock me. I know where you park your car. 😀

  6. 1ceb0x Says:

    da ar fi mai calumea sa scoti cutia de metal cand iti suna telefonu si sa incepi sa vorbesti la ea=)


Lasă un răspuns

