Cuckoo clock

Iunie 9, 2009

Domnul europarlamentar Gigi Becali se laudă în declaraţia de avere cu o colecţie de ceasuri în valoare de 250 milioane euro.

Având în vedere că dacă adunăm valorile primelor zece cele mai scumpe ceasuri din lume ajungem pe la un amărât de 5,7 milioane, nu-mi pot imagina ce anume conţine colecţia lui Jiji. Ceasul lui Isus? O bombă atomică cu ceas? Un ceas din care în loc de cuc iese un laureat Nobel?

Ok, există şi ceasuri care se vând la licitaţii pentru multe milioane, dar chiar să le fi cumpărat Becali pe toate? Mi s-a părut mie la un moment dat că am vazut-o pe Elizabeth II cu un Casio la mână, dar de-abia acum înţeleg din ce cauză.

Încep să suspectez că Becali este un super-villain care adună toate ceasurile din lume pentru a-şi construi maşina timpului.

Of course!! It’s so obvious!! We were blind not to see this!
The palace-lair. The ferocious sheeps. The evil laugh. The henchmen.  The alliance with the insane extremist. The genius intellect.

Wait, what is this? It looks like some kind of fluctuation in the space-time continuum. Someone is coming through.

Oh my God, it’s  him !! It’s h

*Later edit:
Colectia de ceasuri valoreaza de fapt 250 mii euro. Greseala este din 2008 si-i apartine chiar lui Gigi, care a clarificat  „Am scris acolo repede, pac-pac şi, uite, am şi uitat unele – am uitat 10 milioane de euro pe care i-am dat la cineva„. Clarificarea aici

Ceea ce nu ma impiedica sa cred in continuare despre Becali lucrurile spuse mai sus.

9 Responses to “Cuckoo clock”


  1. […] 2009 – 19:09 by stefantalpalaru Să păstrăm un moment de reculegere pentru Ionuţ Buzonianu, răpit dintre noi de super-villain-ul Jiji the Shepherd pentru că a descoperit ce se ascunde în spatele colecţiei […]

  2. ALex Says:

    „It’s him!! It’s h…”
    Ai uitat sa inchei ultima bomboana.
    Tare oricum articolul.

  3. Kay Says:

    That is too good 🙂

  4. behindblueeyez Says:

    :)) demential…poate ceasul judecatii de apoi 🙂

  5. alexandru Says:

    si de unde ai informatia cu 250 milioane?


  6. Nu mai am răbdare să verific acum dar parcă zicea în declarație că ceasurile lui valorează 250 MII de euro, nu milioane.

    Așa e?

  7. noexcuses Says:

    informatia a fost preluata de pe mediafax. Daca au gresit ei sau daca nu stie becali cate zerouri are un milion ramane de vazut. Evident ca suma este uriasa, din acest motiv am scris postul.

  8. noexcuses Says:

    @Cristian > Multumesc, am clarificat lucrurile in post


Lasă un răspuns

