Uite realitatea, a fugit încolo

August 6, 2009

Fragmente din ultimul poem în versuri albe la mişto al lui Basescu, România muribundă:

Ei au ajuns, în loc să discute problemele de fond, cum reducem cheltuielile cu aparatul de stat, ei discută despre comisia pentru Elena Udrea. Ridicol! Acolo e o comisie făcută la Parlament … Îţi pierzi vremea, când tu ai de discutat ce-i de făcut pentru ţară, pentru o situaţie de criză? Tu discuţi cum facem cu Elena Udrea şi cum facem să amânăm reformele? Eu cred că este şi un dram de inconştienţă. […] După ce s-au văzut în scaune, au uitat că s-au angajat în faţa naţiunii şi principalul obiectiv a fost cum facem să-i păcălim pe electori până la alegerile prezidenţiale […] Pe ce vor să aleagă un preşedinte? Pe o ţară pe care au îngropat-o? Eu cred că nu avem nevoie să alegem un preşedinte pe o ţară muribundă, noul preşedinte trebuie să fie ales pe o ţară cu perspectivă şi trebuie să avem curaj să spunem realităţile

Dacă şi-ar asculta propriul sfat şi ar avea curajul să „spună realităţile”, discursul ar fi sunat un pic diferit, după cum urmează:

„În deplină cunoştinţă de cauză, am pus cu mâna mea în poziţii-cheie o adunătură de marionete şi păpuşi gonflabile a căror singură calitate este loialitatea faţă de mine. Ştiam perfect că vine criza, şi ştiam perfect că cei pe care i-am pus acolo nu sunt în stare să-şi găsească curul cu două mâini. În plus,  poporul ăsta sictirit de vot mi-a mai aruncat în ciorba de potroace PD-L şi nişte ingrediente de ciorbă de burtă PSD. A ieşit un guvern delicios.
Acum incerc să mă prefac că nu am nimic de a face cu rahatul crunt în care se află ţara, şi vă arăt cu degetul cărămizile legate de curul reformei spunând ca ele sunt de vină, nu eu, care doar le-am legat acolo. Cărămizi inconştiente, leneşe şi incompetente!
Iar în ceea ce priveşte candidatura la Preşedinţie, să ştiţi că mă mai gândesc. Adică mă gândesc ce mişto mi-ar sta cu al doilea mandat.”

One Response to “Uite realitatea, a fugit încolo”

  1. cristina Says:

    trebuie sa recunosti insa ca probabil ii este tare greu sa fie si presedinte de tara, si prim ministru, si ministru al educatiei, si presedinte de partid si sef de servicii secrete si … etc samd….
    cred ca tocmai am descris simptomele unei boli neuro psihice 😛


Lasă un răspuns

