A godfather’s work is never done

Septembrie 21, 2009

Sunt câteva replici pe care un bărbat trebuie să le poată spune măcar o dată în viaţă pentru a fi un om împlinit:
I am your father
I’m gonna make him an offer he can’t refuse
si
Yo, Adrian!

A fi naş îţi asigură una dintre ele, şi îţi creşte şansele la celelalte două, deci este o experienţă plină de recompense.

Având în vedere că urmează să fiu naş pentru prima oară (să trăieşti, Amza), sunt binenţeles interesat de familiarizarea cu tradiţiile pe care mama (mea) insistă că trebuie să le respect. Prin „interesat” înţeleg că dau din cap în timp ce mi le explică, iar gândul îmi zboară la cât succes voi avea la femei când îmi voi scoate finul în parc.

Teoria mea este că în calitate de naş sunt perceput de sexul frumos ca având toate atuurile unui tată (responsabilitate, stabilitate, maturitate) şi niciunul dintre neajunsuri (nu sunt însurat).
Basically, I’m Blade. All of the strengths, none of the weaknesses. Am menţionat şi maturitate, nu?

In ceea ce priveşte botezul propriu-zis, contribuţia mea creativă a fost ideea de a-l aduce pe  Paulică de la Roman. Deşi nimeni nu va încerca implementarea acestei idei, am stabilit împreună cu fericitul tată că aceasta era fantastică şi ne-am răsfăţat unul pe celalalt cu „şmechere, şmechere, şme-che-reeeee”.
Fericita mămică susţine că mă iubeşte în continuare aşa cum sunt, dar s-ar putea să fie doar politicoasă.

Totuşi, în timp ce făceam research pe tema botezurilor (citeşte „întâmplător”) am dat peste un anunţ de închiriere de ursitoare. Adică angajezi trei profesioniste să vină şi să învârtă baghetele în jurul copilului. Probabil că în pachetul de lux vin trei magi.

Aş sugera originalilor întreprinzători că şi alte evenimente ar putea fi piperate prin aducerea la viaţă a simbolurilor.
Nu ar fi mişto ca atunci când ieşi cu o gagică în parc pentru prima oară, să poţi angaja un bărbat în chiloţi şi cu aripioare care să iasă din boschet şi să tragă cu săgeţi în voi? Evoluţia relaţiei ar fi accelerată atât de mult încât ar sări peste consumare direct la despărţire, într-o singură seară.
Şi nu ar fi o înmormântare mult mai haioasă daca şi-ar face apariţia Doamna cu coasa? Vreau doar să ajut.

Revenind la botez,  am hotărât că nu voi angaja nici un fel de ursitoare. Găsesc că este inutil si de un gust îndoielnic.
Amza, dacă vei citi asta la un moment dat, promit să-ţi angajez ursitoare la majorat, când te poţi bucura şi tu de ele.

Nu ar fi mult mai tare o inmormantare in care apare Doamna cu coasa?
8 Responses to “A godfather’s work is never done”

  1. walkeronsky Says:

    “I am your father“
    “I’m gonna make him an offer he can’t refuse“
    si
    “Yo, Adrian!“ – asta a fost amuzanta

    si…felicitari

  2. katie Says:

    Eu știam că nașii copilului trebuie să fie luați, as in soț și soție.

    Așa că, pentru mine, faptul că ești naș înseamnă următoarele:
    a. ești însurat (-10 p)
    b. ești însurat și nu porți verigheta (-500000 p)

    It might just be me, dar, dacă asta e o impresie generală, eu aș avea grijă cu statutul de naș atunci când vrei să agăți o gagică! I’m just sayin! 😀

  3. noexcuses Says:

    Exact pentru aceste situatii port mereu in portofel dispensa speciala primita de la Preafericitul Daniel din care rezulta clar ca pot fi nas si celibatar in acelasi timp. And also that I’m great with nunchaks.

  4. Cati Says:

    La ce <> cu ursitoare am vazut la un botez, crede-ma ca nici la maturitate (a se citi varsta ta) nu s-ar bucura.:))

  5. andressa Says:

    Am vazut si eu ursitoare la un botez, groaznic de plictisitor. Nu doar copilul, ci si invitatii adormisera!

    Succes, nasule!

  6. noexcuses Says:

    Se pare ca fenomenul ursitoarelor este mai raspandit decat mi-am imaginat. Eu credeam ca e ceva ultimul racnet. E adevarat ca mie si cafeaua cu lapte mi se pare ultimul racnet..

    @cati > voi fi foarte strict cu castingul si cu punerea in scena :-d
    @andressa > Grazie, caro 🙂


  7. @katie: si eu sunt nasa – de la 17 ani chiar, varsta la care purtam tocuri si ma dadeam cu ruj. Culmea, never been married and don`t quite intend to get it done any time soon.
    Cred ca asa erau mintiti barbatii pe vremea cand femeile tanjeau sa fie luate de neveste.

    @noexcuses: daca nu-l poti aduce pe Paulica, afla ca eu si Katie excelam in a-i reproduce arta cea smechera, perfectionand-o prin faptul ca e duet feminin si prin exquisite interpretive dance

  8. noexcuses Says:

    Si abia acum spui? Interpretive dance is my favorite form of expression. Well, second after blowing shit up.


Lasă un răspuns

