L’Essence de President

Septembrie 29, 2009

Ştirile cu Iliescu sunt una dintre slăbiciunile mele. Îmi place de el şi când este vesel, şi când este şiret, şi când vorbeşte o oră fără să spună nimic, şi când este revoltat, şi când tuşeşte, şi când zice „măi dragă” şi când zice „măi animalule”.
Mă topesc.

Orice s-ar spune, restul personajelor de pe scena politică nu au laolaltă cât farmec are Iliescu în mâncarea dintre dinţi. Îi înţeleg perfect pe oamenii ăia din satele cu un singur televizor alimentat de o bicicletă care îl iubesc încă.

Este suficient să vezi primele trei secunde ale acestui interviu pentru a înţelege esenţa lui Iliescu:

„Băi. Dă-mi voie. [tuse]

Această esenţă, perfect ilustrată mai sus, consistă din trei componente, respectiv:

Respectul faţă de om. Acţiunea doar cu permisiunea poporului. [spunerea adevărului]

4 Responses to “L’Essence de President”

  1. cristina Says:

    uite, d-asta te citesc. pt cate un articol de genul asta care ma face sa rad cateva minute bune :))))

  2. silvia Says:

    oh doamne, mi-ai facut ziua. ai mare dreptate. rar gasesti asa un personaj…

  3. noexcuses Says:

    🙂 ma bucur ca nu sunt ultimul fan Iliescu. As fi fost un fan trist.

  4. calin Says:

    bai. da-mi voie.. chapeau!
    :)))


Lasă un răspuns

