Nici ceapa n-am mancat, nici blogul nu-mi miroase

mai 19, 2008

De cate ori il vad pe Iliescu mi se isca in cap tot felul de intrebari tragi-comice legate de domnia sa, de serviciile aduse patriei si de remarcabila capacitate de a ramane conectat la zeitgeist fara a-si stirbi insa brandul rosu.

De exemplu:
Cum ar fi fost daca celebrul blogger ar fi avut blog in timpul mineriadelor din ’90?

Ar fi postat programul activitatilor? „Ora 7:00- plecare din Valea Jiului. Ora 18:00- bataie de voie . Ora 20:00-devastat sediile partidelor istorice. Ora 23:00-stingerea lampaselor etc.
Precizare: locurile in garniturile de tren puse la dispozitie de Ministerul Transporturilor sunt limitate (la 10 000). Va rugam sa va inscrieti la eveniment pe lista de mai jos, in baza careia se va face accesul in vagoane. C u all there!”

Ar fi postat linkuri catre filmulete de pe youtube cu mineri pasnici care ajuta batranele sa traverseze strada?
Ar fi facut o galerie pe flickr cu florile plantate de ortaci in Piata Universitatii?

Ar fi avut multe incomming-links de la bloggerii-mineri?
luceafarul_huilei says
[…]mi s-a parut un eveniment foarte reusit, cu o organizare ireprosabila. Singurul regret este ca nu au fost mai multi studenti de batut, noi speram ca piata sa fie plina de golani. Mai multe pe blogul organizatorului […]

Ar fi postat imagini incriminatoare cu masina de scris automata descoperita in sediul PNL, in replica la modul in care presa internationala (aservita unor obscure interese fasciste) a interpretat evenimentele?

Ar fi lansat vreun viral comic in care un miner se impiedica si cade cu tarnacopul in capul unui student-instigator (loollll, ce prost frate)?

Cine stie. Poate.
Sau poate ar fi scris decat „Gtg brb”, dupa care in urmatorii 20 de ani s-ar fi prefacut ca nimic nu s-a intamplat.

Apropos (ca eu sunt cam rupt de lume si pun uneori intrebari tampite), cum a ramas cu acuzarea lui Iliescu in chestiunea mineriadelor? Not guilty? A rezultat ca nu era in tara atunci?  S-a demonstrat ca nu se nascuse inca? S-a dovedit ca toate filmarile in care chema si felicita minerii sunt niste falsuri executate de entitatea fascista obscura Pixar?

8 Responses to “Nici ceapa n-am mancat, nici blogul nu-mi miroase”

  1. Eugen Says:

    versiunea lui ar fi fost „am venit sa alungam spammerii” :)))

    beton postul, made my day.


  2. Judecătorii e şi ei oameni, aşa că nu-i deranjează bătrâneţile şi stenturile lui nea Nelu cu prostii din astea…

    P.S.: cred că ar fi postat o invitaţie la un flesh-mob pe un yahoo group numit „ort@cii”

  3. katie Says:

    Şi eu sunt ruptă de lume, dar parca îmi amintesc că el a argumentat, după ce s-a terminat toată treaba, că a chemat minerii în Capitală ca să planteze panseluţe. I am not making this up, aşa ţin minte că fusese.

    Bine, vorba vine „ţin minte”, aveam 3 ani şi îmi plăcea cum făcea poc poc afară şi la Revoluţie, şi la Mineriade. Dar am citit pe undeva.

    Deci vă daţi seama ce simţ al umorului ascuns are Iliescu, de a venit cu explicaţia asta? Din toate nebuniile pe care putea să le zică… mineri plantând panseluţe. E genial. La Cannes cu el!

  4. Alex Says:

    super tare postul, l-as mai pune si pe asta pe blog dar mi-e ca deja ma ia ionut la ochi 😀

  5. noexcuses Says:

    Cu atatea idei bune, mai mai ca ar mai merge o mineriada 2.0


  6. […] ucronie amară pe blogul lui Ionuţ Buzoianu. Via Zoso@Twitter. « Mai mult decât […]

  7. Dan Chicu Says:

    E trist. Si acum, cand exista mai multa „libertate”, noi tot numai haz de necaz facem…L-am auzit pe nea Nelu spunand ca mineriada a fost o actiune civica…Si totusi se plimba liber, cu acelasi ranjet pe fata. Pai cine sa-l atinga? Si-a lasat, din timpul „domniei”, multe cuie inamovibile (Pacala a fost mic copil – cu un prapadit de cui in grinda…) bine infipte in justitie, si nimeni nu-l mai poate atinge…Trist…


Lasă un comentariu